maandag 23 december 2013

TwentyFoodSeven

Welkom!
Hartstikke leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog genaamd: TwentyFoodSeven. Op dit blog zal ik je kennis laten maken met veel lekkere recepten mét een healthy twist.

Tegenwoordig is suiker niet meer weg te denken uit onze voeding. Het is dan ook niet raar dat het aantal mensen met overgewicht jaarlijks steeds meer toeneemt. Zonder dat je het vaak weet, zit je eten vaak volgestopt met boordevol toegevoegde suikers. Toegevoegde suikers zijn mede de oorzaak dat mensen steeds dikker worden.

Op mijn blog wil ik je op een leuke manier kennis laten maken met gezond eten, want gezond eten is niet alleen voedzaam, maar kan ook oh zó lekker zijn. Je zult hier heerlijke recepten tegenkomen zonder geraffineerde suikers. Geraffineerde suikers? Wat zijn dat nou weer, zal je misschien denken. Geraffineerde suikers zijn suikers die zo zijn bewerkt in de fabriek, dat er geen vitaminen, mineralen en vezels meer inzitten. Dit houdt in dat alle voedzame stoffen dus niet meer aanwezig zijn, zonde. Niet alleen zijn alle voedingsstoffen ontnomen uit dit witte kristalletje, er schuilen meer gevaren bij het gebruiken van suiker (Hierover kun je meer lezen in mijn aankomende posts). Toch willen we graag blijven genieten van de zoete smaak in diverse recepten. Maar hoe dan? In de recepten die ik zal publiceren wordt er dus alleen gemaakt van natuurlijke aanwezige suikers. Natuurlijk aanwezige suikers zitten bijvoorbeeld verstopt in bananen en dadels, maar ook in wortels! Wil je dus toch blijven genieten van de zoete smaak van een lekkere cake? Maar wil je wel op je gezondheid letten en misschien zelfs wat extra kilootjes kwijt? Houd mijn blog dan in de gaten en blijf op de hoogte van heerlijke gezonde recepten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten